Oldalak

2016. december 23., péntek

Kedves Jézuska...


Gyermekkoromban szokás volt, és később, persze gyermekeimtől is minden évben időre kértem a „Jézuska levelet” melyet az ablakba kellett helyezni. Általában, ez egy kívánságlistát jelentett, mely híven tükrözte az ebben az időszakban a médián átáramló játékdömping jellegét.  


Ezen felbuzdulva arra gondoltam mi lenne, ha most kéne listát írnom. Vajon, most mi lenne benne? Elkezdtem tehát mese adókat kapcsolgatni, és rémülten jutottam a következtetésre: gyerek legyen a talpán, aki konkrétan tudja, mit szeretne a Jézuskától.
No íme az én Jézuska listám….
·         Pancs Mancs Társasjáték
·         Világító rajztábla 3D szemüveggel
·         Monopoly Jégvarázs kiadás
·         Aqua Dragons vízalatti élővilág
·         Disney hercegnők Jégvarázs: Elza mágikus csodakesztyűje
·         Undi Guszti Társasjáték

No, most hagyom abba! Hogy miért? Egyszerű a válasz: mert már elmúltam nyolc éves, és a lányok is felnőttek, sajnos. Ezért volt jó annyira amíg kicsik voltak a gyerekek, mert velük együtt kiélhettük aktuális álmainkat, vágyainkat Szerencsésnek mondhatom magam, mert annak idején megtehettük, és megvehettük azt a rengeteg ajándékot, amit a fa alá tornyoztunk. (szó szerint).

Zárszóként csak annyit, kedves kisgyermekes szülők, hogy kérem, senki ne csüggedjen, amikor a sok ajándék felkutatása, vásárlása, átadása után az imádott gyermek a csomagolóanyaggal, a játékra felvart tikettel vagy apa ajándékával lesz majd elfoglalva. Ez természetes!
A lényeg, hogy gyermekünk majd apránként mindent felfedezz. Eközben viszont , mi se  feledkezzünk meg és örüljünk az ajándékoknak,  hiszen minden „Jézuska” legfőbb vágya hogy boldogságot  lásson!

lejegyezte Tintaflinta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése