Oldalak

2015. március 22., vasárnap

20 mondat, amit utálok hallani




Jártamban – keltemben, barátoktól, munkatársaktól, ismerősöktől, ismeretlenektől, ellenségektől elhangzanak időnként olyan mondatok, amiktől feláll a szőr(pihe) a hátamon (még akkor is, ha az illető merő jószándékból vette őket a szájára). A múlt héten kisebbfajta kényszerpihenőt kellett tartanom, ami kiváló alkalom volt arra, hogy összegyűjtsek húsz gyöngyszemet (annál is inkább, mert némelyikük az utóbbi időben többször is előfordult). Lehet, hogy némelyikre más is érzékeny, ha igen, írjátok meg!
  1.  Hát igen, ebben a korban már…
  2. Sajnos 38-asban pont nincs.
  3.  Majd meglátod, ha odakerülsz!
  4. Csak mondom!
  5. De ez így nem jó, azt te is tudod.
  6. Ja? Holnapra beszéltünk meg valamit? Már el is felejtettem…
  7.  Ez így jól hangzik, de a gyakorlatban nem működik!
  8. Jó, de azt te is tudod, hogy…
  9.  (Fél órás késés után) Nem hiszed el, de egy Audi olyan lassan ment előttem az én sávomban!
  10.  Leszedettem a bibircsókot az arcomról, mert már nagyon zavart. Pont olyat, mint ami neked is van ott a bal oldalon.
  11. Még nem jött be a pénz.
  12. Az a döntés született, hogy erre a munkára mást választunk.
  13. Miért nem figyeltél oda?
  14. Voltál orvosnál?
  15. És nincs gyereketek?
  16. (Gyógyszertárban) Elfogyott, de meg tudjuk rendelni, a jövő héten már itt is lesz.
  17.  Erre a tengerentúli járatra épp most fejeződött be a beszállás. Igen, látjuk, hogy magával együtt még nyolcan sprintelték végig a Szeged méretű repteret. A földi személyzet majd segít, hogy találjanak maguknak helyet egy 24/48 óra múlva induló másik gépre.
  18. Gyakoroltam a mélyhavas síelést egy kicsit. Ti meg itt a felvonó tetején vártatok rám 40 percet?? Azt hittétek, elestem?
  19. Mondtam, hogy így lesz!
  20. Nem, a mai napon az 50 méteres medencének csak a fele használható, de abban nyugodtan lehet úszni!

Nos, kedves olvasó, ha velem találkozol, légy kreatív, és mondj valami mást. :-)

Kedves ebarátnőm, te milyen mondatokat nem szeretsz hallani? 



lejegyezte: szemfény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése