Oldalak

2015. március 30., hétfő

20 mondat, amit kismamaként utálok hallani

Egy pici és egy kicsi lány anyukájaként is gyakran kapok olyan kérdést, megjegyzést, ami rosszul érint. Többnyire kismama specifikusak, de akad egyéb is, illetve van köztük egyszeri ( és remélem megismételhetetlen) és szinte nap mint nap elhangzó:

1. Tudod szoptatni, van elég tejed?
2. Érdekes, általában pedig megindul a fogyás a szoptatás alatt...
3. Ahhoz képest, hogy nem régen szültél, jól nézel ki!
4. Képzeld, Jocika ilyen idősen már rég átaludta az éjszakát.
5. Látom, kicsi a korkülönbség a két lány között, így is terveztétek?
6. Mindkettő lány? Nem baj, harmadjára biztosan összejön! (Mi, kérem szépen??)
7. Sajnos ennél nagyobb méretben nem gyártják.
8. Sajnálom hölgyem, lehet, hogy maga kezdte előbb a parkolást erre a helyre, de én fejeztem be hamarabb.
9. A legtöbb előfizetői csomagban valóban csak lassítják a netet túllépés esetén, de önnek nem ilyen van, így ki kell fizetnie a számlán szereplő összeget. 
10. Igen-igen, valóban állandósítottuk a helyedre felvett munkatársat, de azért még visszavárunk.
11. Nem tudom biztatni semmivel, tavaly háromszoros volt a bölcsinkbe a túljelentkezés.
12. Hat hetes szűrésre leghamarabb 3 hónap múlva lesz időpont.
13. Drágám, szerintem ne vegyünk új ruhát arra a kis időre, amíg újra le nem fogysz.
14. Ne törődj vele, ilyenkor teljesen természetes, hogy leépülnek az agysejtek.
15. És nem unatkozol egész nap?
16. Előre engedne? Sietek, maga meg úgyis ráér.
17. Gondoltam rád, tudom mit érzel, most én is fáradt vagyok, tegnap bulizni voltunk és hajnal volt mire...
18. Nem kell aggódni, néhány hónap, kemény munka és újra hajlékony leszel.
19. Drágám, holnap céges vacsora lesz, nem leszek itthon fürdetésnél.
20. Ne haragudj, nem figyeltem, elmeséled újra?



lejegyezte: felhőjegyzet



kép forrása: http://www.pregnancyandbaby.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése