Oldalak

2014. december 31., szerda

2014 haikuban, Selyemgubanc módra



Ilyen volt számunkra a 2014-es év, a haiku szabályait Selyemgubanc módra értelmezve, maximum 20 szóban:


Sziluett:
Édesanya, édesapa nincsen többé soha
Szívem szakad, könnyem csorog
Munkát, országot váltok, menekülök, felejtek.




Fonóművek:
 A ló éve jött.
Vártam, hogy elsodor majd.
Nem. Helyemen hagy.


Ráadás:

Tölgyfa a hegyen.
Gyökereit szaggatja.
Nem enged a föld.


 
Szemfény:
Versenyt futottam az idővel.
Az idő nyert.
Dolgoztam, alkottam, szerettem, megmásztam a hegyeket.
Elöntött a rémület.
Temettem, temettem, temettem, temettem.

  

Tintaflinta:
Zavaros Keresés, magam, állok gerincesen,
szemem görbe tükör…és ezüstös 45 év…
jöjjön 2015,és tovább,tovább…




e-barátnőm
Máshol, másképp, mégis ugyanúgy
hiányzik!
Ami van, az a jó!


azaz


A semmi közepén ülök, lógatom a lábam,
karnyújtásnyira a nagyon-nagy Város.
Idegen. Haza vágyom.
  



Felhőjegyzet

Anya lettem, duplán.
Vagy ez jövőre marad?
Tanulok sokat. Kötni, varrni.
De főleg türelmet, türelmet, türelmet.


Ilyen volt! Legyen jobb!
Minden kedves Olvasónknak és Vendég Írónknak is!
Boldog Új Évet kívánunk!

a Selyemgubanc csapata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése